PIES JESIENNY

18:35

Jak zwykle to bywa w internecie, na profil Sophie trafiłam przypadkowo. Spójrzcie sami Sophie Gamand . Sophie odczarowuje mit groźnego pit bulla i pokazuje ich czułą duszę. Zdjęcia pięknych psich ryjków w kolorowych wiankach chwytają za serce i... zachęcają do adopcji!

 zdjęcia pochodzą z facebooka Sophie Gamand
 
Bardzo spodobała mi się ta akcja, a motyw wianków jest mi niezwykle bliski. Dlatego też publicznie deklaruję, że muszę wykonać taką sesję dla jakichś piesków szukających domu (wiecie, to jednak wywiera presje; nie będzie to kolejny mój pomysł zakopany w domowych pieleszach). Poszukam w okolicy niedużego schroniska, albo znajdę fundację, która zgodziłaby się na taki projket. Uplotę kolorowe wianki. Wezmę aparat i moją miłość do tych zwierzaków. I w końcu zrobię to, co chodzi mi po głowie! Obiecuję! Publicznie!
Trochę poćwiczyłam na moim domowym czworonogu...
Basset w wydaniu jesiennym, proszę:




strona internetowa Sophie Gamand: www.sophiegamand.com
instagram: www.instagram.com/sophiegamand/
facebook: www.facebook.com/SophieGamand/

p.s. jeżeli ktoś z Was działa w jakimś schronisku, fundacji w Poznaniu i okolicach, podoba Wam się pomysł... piszcie do mnie na fb i zrealizujmy projekt razem :)

Podobne posty

1 komentarze

  1. Piękna idea Asiu! Trzymamy kciuki za realizacje Twojego planu! :*

    OdpowiedzUsuń

Popularne historie

Facebook

Instagram