SPRAWIEDLIWOŚĆ LOSU

23:22



Czasami chce mi się krzyczeć, że świat jest bezlitosny, to co pisze życie jest beznadziejne, los jest niesprawiedliwy. A tak naprawdę ta sprawiedliwość jest tylko w naszych rękach.

Nie odezwałeś się do dziewczyny - nie mogłeś się zakochać. Nie spróbowałaś swoich sił w fotografii, być może uleciała kolejna pasja w Twoim życiu. Nie odkrywasz nowych miejsc, nie poznajesz ciekawych zakątków, które być może stałyby się tymi ulubionymi. Nie skosztowałeś zupy - nie wiesz czy ci smakuje.

Ja też nie zrobiłam wielu z tych rzeczy. Często zjadł mnie strach. Czasem wybrałam komfort; innym razem lenistwo! Niekiedy warto po prostu odpuścić, nie starać się, nie biec. W pewnym momencie już nawet nie chciało mi się "chcieć".

Nie podjąłeś wyzwania - nie czekaj na laury!
I nie licz na przebaczenie losu... On dawno już popłynął dalej.

Właśnie podjęłam odważną jak dla mnie decyzję i już nie mogę doczekać się jej efektów :)


* pocztówka na zdjęciu to dzieło Kamili Piech i jej talentu

Podobne posty

0 komentarze

Popularne historie

Facebook

Instagram